RSS

Copilărie, Dulce Amintire

01 Iun

Viaţa prin ochi de femeie

amintire copilarie

La umbra nucului bătrân
Stau singură şi-ngândurată
Şi meditez la tot ce-a fost
La clipele de altădată.

Apoi privirea mi-o rotesc
Spre câmpul larg, frumos ţesut
Nostalgică îmi amintesc
Copilăria ce-a trecut

O clipă mă dezmeticesc
Privesc pădurea sus pe deal
Şi repede realizez
Că timpul trece ca un val.

Acum parcă eram copii
Şi ne-adunam toţi la bunici
Zburdam pe uliţe de zor
Şi eram veseli şi voinici.

Astăzi copilăria-i doar
O amintire de poveste
În care noi am fost cândva
Actorii propriei scenete.

Acum cu drag ne amintim
De vremea când eram copii
Şi-am da orice să retrăim
Copilăria, măcar o zi.

Vezi articol original

 
Un comentariu

Scris de pe 1 Iunie 2017 în Uncategorized

 

Un răspuns la „Copilărie, Dulce Amintire

  1. Dilkash Shayari

    26 Septembrie 2017 at 08:58

    Nice one.

     

Lasă un răspuns

 
