RSS

M-am mutat și vă invit la mine

14 Mar
M-am mutat și vă invit la mine

Dragi prieteni,

Este adevărat, de mult nu am intrat pe acest blog, dar nu am dispărut din spațiul virtual doar mi-am luat „casă nouă”, mai spațioasă, vastă și care oferă multe. Se numește Almanah Online , și este o revistă online.

Vă aștept când aveți timp, cu drag la mine și nu, nu vă aștept singură, ci împreună cu colega mea.

Amândouă vă așteptăm pe www.almanahonline.ro , să vă împărtășim din pasiunea noastră pentru fashion, travel, rețete culinare, sănătate, bune maniere și diverse alte lucruri care vă pot interesa. Toate articolele sunt bine documentate și sperăm de folos publicului cititor.

Dacă aveți cont de Facebook, ne găsiți pe pagina Almanah Online , unde vă înseninăm zilnic și descrețim frunțile cu câte un banc pe zi, un citat celebru, pentru a vă motiva dar și cu articolele de pe site. Este o pagină atractivă, veselă, informativă și care promovează educația și bunele maniere. Dacă rezonați cu toate acestea vă așteptăm cu drag să va abonați paginii de FB cu un simplu like.

 

Vă îmbrățișez și vă doresc o zi cu mult spor!

 

Adeena  🙂

 

 

 
11 comentarii

Scris de pe 14 Martie 2017 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

11 răspunsuri la „M-am mutat și vă invit la mine

  1. doloresstoian

    14 Martie 2017 at 13:15

    Veniti, va asteptam!

     
  2. ane

    14 Martie 2017 at 18:19

    Merci !!! 🙂

     
  3. Ileana

    14 Martie 2017 at 19:13

    Cu drag ! ❤

     
    • Adeena

      14 Martie 2017 at 20:26

      Multumesc, Ileana. Te asteptam :*

       
  4. grumpytyke

    15 Martie 2017 at 14:29

    Succes Adeena!

     
  5. vasilegogea

    15 Martie 2017 at 16:21

    Succes și… „răbdare” fecundă!

     
  6. Aliosa

    15 Martie 2017 at 19:49

    Buna seara Adeena !
    Daca nu treceai pe la mine, nici eu nu treceam,
    avand in vedere faptul ca nu mai stiam nimic de tine .
    Multumesc pentru INVITATIE ! 🙂
    Suuces in toate ! 🙂
    Cu drag,
    Aliosa 🙂

     
    • Adeena

      15 Martie 2017 at 19:51

      Buna seara! Va multumesc frumos.
      Va astept pe Almanah Online.
      O seara excelenta! 😊

       
  7. World of Solitaire

    1 Mai 2017 at 10:40

    Bravo, Alioșa! Ai abordat militărește.Probabil că așa trebuie procedat uneori, deși mi se pare prea bărbătesc!

     

Lasă un răspuns

 
