RSS

Mama

08 Mar

Viaţa prin ochi de femeie

mother-2

Îmi amintesc, măicuţă dragă
Când eram mică şi bolnavă,
Cum blândă tu mă alintai
Cu drag creştetu-mi mângâiai.

Iar glasul tău domol şi lin
Mă vindeca de orice chin,
Uitam de grijă, de necaz
Când tu mă sărutai pe-obraz.

Apoi când mare m-am făcut
Probleme noi au apărut,
Din nou mamă mi-ai fost aproape
Cu tine-am trecut peste toate.

Examene când eu am dat
Tu mamă, mereu te-ai rugat,
Aveai emoţii pentru mine
Voiai să-mi fie mereu bine.

Acum la rându-mi că sunt mamă
Pot să-nţeleg tot ce înseamnă,
Ce simte-o maică pentru-al său
Copil, când se află la greu.

Nu sunt cuvinte în lumea asta
Ca să-mi exprim recunoştinţa
Aşa că-ţi spun atât cât pot,
Mulțumesc, mamă, pentru tot!

Vezi articol original

 
7 comentarii

Scris de pe 8 Martie 2016 în Uncategorized

 

7 responses to “Mama

  1. Ileana

    8 Martie 2016 at 17:07

    Frumos!❤
    Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii. Fie ca primavara sa-ti aduca bucurie in suflet, fericire si liniste.La multi ani!❤




     
  2. Ileana

    8 Martie 2016 at 17:41

    Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii. Fie ca primavara sa-ti aduca bucurie in suflet, fericire si liniste.La multi ani!❤




     
    • Adeena

      8 Martie 2016 at 18:08

      Multumesc, Ileana. La multi ani fericiti si o primavera superba iti doresc!🙂

       
  3. davidionel

    8 Martie 2016 at 17:59

    Multi ani plini de frumos !

     
    • Adeena

      8 Martie 2016 at 18:07

      Multumesc din suflet. O primavera minunata plina de inspiratie iti doresc!🙂

       
  4. World of Solitaire

    15 Martie 2016 at 21:28

    Am ratat urarea pe blog, dar nu șiîn suflet!🙂

     

Lasă un răspuns

 
