RSS

Emoții La Terasă

27 Iun

canstock20210303

L-am întâlnit întâmplător, recent la o terasă. Eu savuram o prăjitură delicioasă şi un cocktail. El în acelaşi loc, doi metri mai încolo, stătea la umbră-n timp ce mă privea pătrunzător.

Părea un singuratic, trist cu o privire caldă şi ochii lui frumoşi de un albastru ciel. Recunosc, mi-a plăcut de îndată ce l-am văzut.

Eu savuram desertul în timp ce privirea lui nu se abătea deloc de la mine. Se uita continuu în timp ce eu mâncam. Nici nu ştiam ce să mai cred. Chiar m-am înspăimântat. Şi totuşi privirea aceea caldă m-a liniştit îndată.

Mi-am savuram în continuare desertul sperând că se va plictisi să mă privească, dar dimpotrivă, s-a ridicat în picioare și s-a apropiat uşor în timp ce mă privea la fel de insistent.

Mi-am continuat desertul cu ale mele gânduri sperând că poate, poate renunţă în final.

De unde…. ochii lui tot înspre mine…

Îmi sună telefonul, vorbesc vreo cinci minute, distrată râd, glumesc. Continui cu desertul…. El…. neclintit cu ochii aţintiţi spre mine.

M-am luminat abia când mai aveam o bucăţică din delicioasa savarină. M-am ridicat şi înspre el m-am îndreptat, sfioasă. Oprindu-mă în faţa lui i-am oferit prăjitura rămasă….iar el…. mi-a mulţumit politicos…

,,Ham, ham!,,… în limba lui, …superbul Husky Nordic.

😉

 
22 comentarii

Scris de pe 27 Iunie 2015 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

22 responses to “Emoții La Terasă

  1. jmsabbagh

    27 Iunie 2015 at 03:12

    Beautiful post,the events ,the blee eyes and the food made the reflections enjoyable.Jalal

     
    • Adeena

      27 Iunie 2015 at 13:53

      Thank you. Have a beautiful day!🙂

       
      • jmsabbagh

        27 Iunie 2015 at 17:18

        You welcome ,You too have a beautiful day.

         
  2. Superduque777

    27 Iunie 2015 at 05:59

     
  3. ileanaxperta

    27 Iunie 2015 at 19:15

    🙂 Frumos. Si randurile tale dar si Husky. Sper ca si-a falfait si coada cea stufoasa. Ma topesc dupa ochii lui cei albastri.😉 Intre noi: si eu am catel dar mult mai mic decat un husky.🙂

     
  4. World of Solitaire

    27 Iunie 2015 at 19:29

    Adeena,

    Uneori, farmecul viu al unei povestiri
    Declanşează idilice închipuiri.
    Citeşti înfiorat şi te întrebi
    De ce îmi pare, că spre mine vine?
    Să fie oare Universul concentric?
    Sau arta mânuită cu fineţe
    Declanşează în suflet,
    Inefabile momente de febleţe?

    Onu

     
  5. cluc24

    28 Iunie 2015 at 11:17

    Frumos…!

     
  6. mcooper801

    13 Iulie 2015 at 18:45

    foarte frumos…

     
    • Adeena

      13 Iulie 2015 at 20:47

      Multumesc frumos. Numai bine va doresc!
      Cu respect: Adeena😦

       
  7. Aliosa

    2 August 2015 at 09:24

    Buna Adeena !
    Superba povestioara !🙂
    Sincere felicitari ! 🙂
    Pana la ” Ham , ham ” 😦 ” inima mi-a stat in loc ”🙂
    dar in final m-am linistit cand am constatat ca-i vorba despre Husky Nordic !!! 🙂 🙂 🙂

    O duminica la fel de frumoasa ca si povestioara ta !🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa.

     
    • Adeena

      2 August 2015 at 09:25

      Multumesc tare mult. O duminica absolut minunata!🙂

       
  8. ernstblumenstein

    5 August 2015 at 18:52

    Gibt es keine Uebersetzung? Es muss ein sehr schöner Text sein. Ernst

     
  9. reocochran

    9 August 2015 at 17:17

    Hope you have been doing well, Adeena. Heave a great day. Your funny picture made me smile.🙂

     
  10. adriaelena

    10 August 2015 at 00:04

    Vai! Cat de frumos!🙂

     
  11. Camelia

    20 August 2015 at 23:38

    Ce amuzant, chiar m-ai pacalit. Tare dragut!😀

     
  12. Aliosa

    12 Septembrie 2015 at 09:51

    De ” Emotii la terasa ”
    ai uitat sa mai postezi
    o POEZIE frumoasa
    sa ne minunezi …………….
    Weekend fara ploaie ! 🙂
    Aliosa.

     
    • Adeena

      12 Septembrie 2015 at 09:56

      Asa este mi-am neglijat pasiunea prinsa cu alte preocupari. Multumesc mult. Weekend frumos de asemenea!🙂

       
  13. 9

    23 Septembrie 2015 at 20:35

    A fost un catelus taaare politicos daca nu a tabarat pe masa.🙂

     

Lasă un răspuns

 
