RSS

Cât Mi-e De Dor

23 Feb
movie.scene

movie.scene

Cât mi-e de dor de ziua-n care
Ne-am cunoscut din întâmplare,
Şi fără ca să ne vorbim
Am înţeles că ne dorim.

Cât mi-e de dor de clipele
Ce-au trecut precum visele,
Când ne iubeam sub clar de lună
Pe la sfârşit de săptămână.

Cât mi-e de dor să mă atingi
Să fii cu mine acum aici,
Şi nu-mi doresc nimic mai mult
Decât să simt al tău sărut.

Cât mi-e de dor să ne iubim
Şi de plăcere să suspin
Tu să-mi şopteşti că mă adori
Eu să tresar, să simt fiori.

 
11 comentarii

Scris de pe 23 Februarie 2015 în Poezii

 

Etichete: , , , ,

11 responses to “Cât Mi-e De Dor

  1. ovi

    24 Februarie 2015 at 01:51

    minunat dor…
    sa aiba dorul tau implinre… asa iti doresc…

     
    • Adeena

      24 Februarie 2015 at 13:18

      Multumesc, Ovi.🙂
      Fie ca dorul tuturor celor care se regasesc in aceste versuri sa aiba implinire. Cred ca nu sunt putini aceia.

      O zi de vis iti doresc! 🙂

       
  2. Aliosa

    24 Februarie 2015 at 17:44

    ” Cat mi-e de dor ”
    de-o poezie despre ” VARSATOR ”
    plina de haz si umor………………….
    De ” DRAGOBETE” iti doresc tot binele din lume
    si timid eu iti soptesc La Multi Ani, pe bune ! 🙂

    Cu simpatie,
    Aliosa.

     
    • Adeena

      24 Februarie 2015 at 18:04

      Multumesc frumos. 🙂
      „Varsatorul” il gasiti deja in postarile precedente. 🙂
      O seara minunata va doresc!🙂

       
  3. World of Solitaire

    24 Februarie 2015 at 22:57

    Adeena,
    Înfiorat., ca altădat,
    Când astfel de clipe gustam,
    Fără să ştiu, că-n poeziii
    Pot fi la fel de vii.
    Uneori, talentul tău, parcă irupe
    În emoţii ce ne transformă iar copii.:)

    Onu

     
    • Adeena

      24 Februarie 2015 at 23:03

      Onu, tu esti foarte dragut, ca de fiecare data dai valoare creatiilor mele.
      Iti multumesc tare mult pt asta si tare ma bucur sa stiu ca versurile mele au puterea de a trezi amintiri placute cititorilor.
      Multumesc inca o data.
      Cu drag , respect si multa simpatie: Adeena🙂

       
      • World of Solitaire

        24 Februarie 2015 at 23:10

        Adeena,
        Dator îţi sunt, fără tăgadă,
        Că prin tine.., totul reînvie,
        Ca o nespusă bucurie.🙂
        Onu

         
  4. World of Solitaire

    25 Februarie 2015 at 21:34

    🙂

    Onu

     
  5. World of Solitaire

    27 Decembrie 2015 at 17:57

    Am mai trecut, de dor de Poezie!

     

Lasă un răspuns

 
