RSS

Ploaia

30 Sep

photo.JPGploaia

Picuri mici încep să cadă
Ceru-i plin de nouri gri,
Prin fereastra de la casă
Privesc ploaia-n astă zi.

Linişte-i în toată casa,
Zgomot fac doar picurii
Ce ating a mea fereastră
Cântând parcă simfonii.

Tunetu-acompaniază
Stropii mici şi jucăuşi,
Ce pe geamul meu dansează
Parcă-s stol de pescăruşi.

Un spectacol parcă-i ploaia
Ce pe geamuri se prelinge,
Iar eu spectatorul ploii
Ce pe geam ușor se scurge.

Spectacolul din fereastă
Admirat în astă zi,
Se termină dintr-o dată
Căci ploaia brusc se opri.

 
42 comentarii

Scris de pe 30 Septembrie 2013 în Poezii

 

Etichete: , , , , ,

42 responses to “Ploaia

  1. ileanaxperta

    30 Septembrie 2013 at 12:53

    Imi place enorm de mult sa regasesc mereu simplitatea si firescul din poeziile tale. Acestea le dau valoare si frumusete. Iti multumesc pt. aceste momente.

     
    • Adeena

      30 Septembrie 2013 at 13:11

      Ileana, eu iti multumesc pentru caldele aprecieri care imi umplu sufletul de bucurie de fiecare data si pentru vizitele constante pe blogul meu.

      Cu respect si mult drag, calde imbratisari!
      Adeena 🙂

       
  2. Poteci de dor

    30 Septembrie 2013 at 13:19

    M-am adăpostit şi eu aici, e cald şi frumos, mi-a făcut bine!

     
    • Adeena

      30 Septembrie 2013 at 13:23

      Bine ai venit, Potecuto, incantata sa te primesc. 🙂
      Multumesc mult pentru vizite.
      Imbratisez si te pup cu mult drag.
      Adeena 🙂

       
      • Poteci de dor

        30 Septembrie 2013 at 13:43

        Adeena, să ştii că eu am trecut pe la tine des dar am fost tăcută! Mulţumesc pentru primirea călduroasă!

         
  3. Aliosa

    30 Septembrie 2013 at 18:14

    @ Buna seara Adeena !
    Si la mine a plouat
    Astazi toata ziua
    De-asta eu am alergat
    Sa-ti citesc poezia !!!
    Frumoase versuri
    Te-ncanta rima
    Scapi de stresuri
    Si-ti rade inima .
    O seara placuta
    Fara ploaie-n picuri
    Cu muzica multa
    Sa te pierzi in nimicuri !
    Cu drag si respect,
    Aliosa.

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:50

      Multumesc ca ai alergat
      Blogul mi l-ai onorat,
      Cu prezente ca a ta
      Imi surade inima,
      Si ma bucur foarte tare
      Cand dai like la a mea stare,
      Si ma bucur si mai mult
      Cand un comment ai facut,
      Inseamna ca versul meu…
      Nu l-am scris degeaba, eu.

      Multumesc mult Aliosa.
      Cu acelasi drag si respect: Adeena 🙂

       
  4. World of Solitaire

    30 Septembrie 2013 at 19:01

    Stropii calzi şi gingaşi,
    Ai rimei ploii tale,
    Mi-au picurat în suflet,
    Ritmuri de serenadă
    Entuziast, după lectură
    Fără umbrelă, ies în stradă
    Sperând ca ploaia-n ritm de simfonie
    Din nou să cadă
    Şi aşteptând-o sfios, ca să apară
    Nestăvilit, spre tine, gândul zboară🙂
    Onu

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:37

      Daca „Ploaia”-a reusit
      Gandul ti l-a cucerit
      Si te-a scos putin din casa
      Sperand ca din nou sa cada,
      Iti urez ca sa ai parte
      Doar de ploi ca serenade,
      De ploi calde, linistite
      Si in ritm de simfonie,
      Si sa ai parte doar de bine!🙂

      Adeena

       
      • World of Solitaire

        3 Octombrie 2013 at 22:16

        Adeena,
        Urarea ta, a reuşit!
        Ploaia pleacă liniştit,
        Pe evacuarea din terasă,
        Fără să se mai reverse-n casă.
        Gândul altruist, intuitiv,
        A inspirat instalatorul,
        Să rezolve totul bine.
        Fără să mai am,
        Grija ploii care vine.
        Aşa că, sper,
        Urarea ta caldă şi vie,
        Să transforme ritmul ploii,
        În armoniii de simfonie.
        Primeşte, deci, te rog, răspunsul
        Ca o suavă rapsodie. 🙂

        Onu

         
  5. C.J -Jaklyn

    30 Septembrie 2013 at 21:15

    Felicitari suflete ,citind aceste versuri, nu poti decat sa iubesti ploaia ,e frumoasa daa🙂 ,imbratisez tareee !!!

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:27

      Un simplu multumesc nu este de ajuns pentru a-mi exprima recunostinta.🙂
      As zice ca eram cu gandul la ploaia de vara cand am scris aceste versuri, ploile de toamna fiind mai suparatoare, dar cele de vara sunt un adevarat spectacol in viziunea mea.
      Te imbratisez si eu cu mult drag si multumesc inca o data. 🙂

       
  6. Bursucel

    1 Octombrie 2013 at 02:40

    Îmi place mai mult Ploaia ta!🙂
    … a mea e de nepotolit și supărătoare…

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:23

      Asa sunt ploile de toamna din pacate, dar a mea este o ploaie de vara 😉
      Te imbratisez Bursucel.🙂

       
      • Bursucel

        3 Octombrie 2013 at 22:32

        E caldă Ploaia ta… ca tine…😉
        Întorc și eu îmbrățișarea, Adeena. Cu drag!🙂

         
  7. Enigma

    1 Octombrie 2013 at 12:01

    Excelent poem.

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:21

      Many thanks to you. Wish u a lovely day! 🙂

       
  8. alterego9221

    1 Octombrie 2013 at 14:36

    Foarte frumos! Pacat ca ploaia asta e insotita si de un vant naprasnic…

     
  9. Wendell A. Brown

    1 Octombrie 2013 at 18:36

    Beautiful Adeena!

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:17

      Thank’s Wendell. Regards. 🙂

       
  10. doloresstoian

    1 Octombrie 2013 at 21:10

    Frumos, dar din pacate… ploua, ploua si iar ploua.

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:20

      Ploaia mea este de vara, deci este frumoasa, racoroasa din aia care da o stare de melancolie 😉

       
  11. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    2 Octombrie 2013 at 09:29

    🙂

     
  12. Maxima

    3 Octombrie 2013 at 09:38

    Reblogged this on Spiritual challenges .

     
  13. advocatemmmohan

    3 Octombrie 2013 at 18:52

    beautiful presentation
    with regards

     
    • Adeena

      3 Octombrie 2013 at 20:18

      Warm Regards to you, thanks for your nice words. 🙂

       
  14. Aliosa

    6 Octombrie 2013 at 06:14

    Buna dimineata !
    Ai simtit CUTREMURUL ???
    Daca nu, intra pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/10/06/
    O duminica fara ” cutremure” !
    Aliosa.

     
  15. Alex

    6 Octombrie 2013 at 10:53

    Ce frumos ai ilustrat în versuri o zi ploioasă, ca şi cele din ultima vreme. Din spatele ferestrei, ce frumos se vede „spectacolul” ploii.
    O duminică frumoasă, Adeena!🙂

     
    • Adeena

      19 Octombrie 2013 at 16:09

      Multumesc mult Alex. Iarta-ma ca raspund cu intarziere, nu stiu cum am omis mesajul.
      Iti doresc un sfarsit de saptamana minunat! 🙂

       
  16. joseyphina

    8 Octombrie 2013 at 15:11

    Beautiful piece!🙂

     
    • Adeena

      19 Octombrie 2013 at 16:11

      Thank’s Joseyphina. Have a wonderful day! 🙂

       
  17. Heartafire

    8 Octombrie 2013 at 20:16

    minunat!

     
    • Adeena

      19 Octombrie 2013 at 16:09

      Thank you so much Heart. 🙂
      Have a beautiful day!

       
  18. Jean-Paul Cerny

    17 Octombrie 2013 at 11:08

    I like,
    Thanks for your subscription🙂

    https://fr.gravatar.com/jpcerny

     
    • Adeena

      17 Octombrie 2013 at 11:09

      You are welcomed Jean-Paul, thank you too.
      Have a nice day!🙂

       
  19. gurkski

    23 Octombrie 2013 at 16:14

    Reblogged this on dithyrambs & ditties and commented:
    If you dont mind.😉 beautiful.

     
    • Adeena

      23 Octombrie 2013 at 18:42

      I’m really honoured. Thank you so much! 🙂

       
  20. incredibleyoung

    6 Noiembrie 2013 at 20:26

    🙂 placuta ploaie…like,like

     
  21. eumiealmeu

    24 Iunie 2014 at 23:43

    ador ploaia și-mi place să vorbesc sau să citesc despre ea. succes în continuare la pus sentimentele în poezie…🙂

     
    • Adeena

      24 Iunie 2014 at 23:51

      Multumesc tare mult🙂 incantata de vizita si de caldele tale aprecieri.
      O noapte senina!
      Cu drag si respect: Adeena 🙂

       

Lasă un răspuns

 
