RSS

Aş Vrea

15 Aug

photo-7

Aş vrea să-ţi spun atât de multe acum
Dar a trecut mult timp şi nu ştiu cum,
Aş vrea măcar din minte să te scot
Am încercat şi recunosc, nu pot

Aş vrea timpul ‘napoi să îl pot da
Să te privesc în ochi în timp ce-ţi mângâi mâna,
Aş vrea ca tot ce am greşit cândva
Să pot de-ndată acum repara

Aş vrea regretul să-mi accepţi
Să-mi înţelegi greşeala şi să ierţi,
Aş vrea de mijloc iar să mă cuprinzi
Cu vorbe dulci durerea să-mi alinţi

Aş vrea să-ţi spun tot ce n-am apucat
În vremea când cu drag m-ai alintat,
Aş vrea să mă săruţi ca altădată
Şi să-mi şopteşti din nou: iubirea mea

Aş vrea o şansă, una doar atât
Şi să repar greşeala din trecut,
Aş vrea ochii să ţi-i privesc de-aproape
Să te sărut şi să te strâng în braţe

Aş vrea să pot să mă întorc în timp
Să fie tot un vis frumos ca la-nceput,
Aş vrea greşeli să nu fi existat
Să nu cunosc durerea cea greu de suportat.

 
23 comentarii

Scris de pe 15 August 2013 în Poezii

 

Etichete: , , , , , ,

23 responses to “Aş Vrea

  1. pleisbilongtumi

    15 August 2013 at 16:32

    Beautifuul !!!🙂

     
  2. peregrinprinlume

    15 August 2013 at 17:12

    Foarte profunde si frumoase versurile. Felicitari pentru versuri!

     
    • Adeena

      15 August 2013 at 17:15

      Multumesc mult.
      Iti doresc o zi absolut minunata!
      Cu drag : Adeena🙂

       
  3. World of Solitaire

    15 August 2013 at 17:14

    (Replică, ludic rimată)

    Dacă talentul nu ţi-aş şti ,
    Mai că aş crede, ale tale rime vii
    Dar ştiu ce mare este dezamăgirea,
    Când visătoare, se înclină firea,
    Şi se încrede , în tandre mângâieri,
    Promisiuni de viaţă, de cereşti chemări.
    Aşa că…, te citesc.., şi recitesc.
    Şi –mi spun, că nu sunt eu. Să nu greşesc.

    Să nu mă fure doar, fantasma versului!
    Onu

     
    • Adeena

      15 August 2013 at 18:57

      Multumesc Onu,
      Nu stiu de e talent sau doar pasiune pentru îndrăgitul vers si pentru rimă. 🙂

       
  4. Irina Cristina Ţenu

    15 August 2013 at 18:57

    Reblogged this on Suflet Rătăcit.

     
  5. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    16 August 2013 at 03:21

    Spectacular.post. ( thank you for visiting my site) have a beautiful weekend.jalal

     
  6. Aliosa

    16 August 2013 at 09:27

    @ Buna dimineata Adeena !
    ” As Vrea” sa-ti ofer minunatul buchet
    Ce chiar tu l-ai postat la inceput de poezie
    Dar eu sunt simplu, nu-s poet
    Si nu am a ta frenezie !
    Weekend placut !
    Cu stima,
    Aliosa.

     
    • Adeena

      16 August 2013 at 12:49

      Multumesc mult pentru minunatele cuvinte, weekend placut si toate cele bune!
      Cu drag: Adeena🙂

       
  7. writerannjohnsonmurphree

    16 August 2013 at 20:22

    Thank you for stopping by, love this post as well. Ann

     
  8. bearspawprint

    16 August 2013 at 21:01

    If only. If only we could know what is a mistake before we commit the mistake.

     
    • Adeena

      16 August 2013 at 23:39

      That’s true.🙂
      Thank’s for passing by.Best wishes!
      Adeena🙂

       
  9. succesulpe

    18 August 2013 at 13:03

    Lucrurile care trebuiau facute in trecut, devin regrete in viitor daca nu se repara in prezent.🙂

     
    • Adeena

      19 August 2013 at 13:12

      Corect, adevarat si plin de intelepciune.
      Multumesc, sa ai o zi minunata! 🙂

       
  10. halfeatenmind

    18 August 2013 at 18:49

    Nice flowers/beautiful poem!!

    Vijay
    – HalfEatenMind

     
    • Adeena

      19 August 2013 at 13:10

      Thank you. Have a nice day!🙂

       
  11. annetbell

    6 Septembrie 2013 at 00:24

    :You have a poet’s heart! Namaste. . . .

     
  12. hitandrun1964

    10 Septembrie 2013 at 18:13

    Lovely flowers. I can’t read the writing but the photo is beautiful.

     

Lasă un răspuns

 
