RSS

Emoţii La Terasă

30 Iul

Viaţa prin ochi de femeie

canstock20210303Pe el l-am întâlnit întâmplător, recent la o terasă. Eu savuram o prăjitură delicioasă şi un cocktail. El în acelaşi loc, doi metri mai încolo, stătea la umbră-n timp ce mă privea pătrunzător.

Părea un singuratic, trist cu o privire caldă şi ochii lui frumoşi de un albastru ciel.
Recunosc, mi-a plăcut de îndată ce l-am văzut.

Eu savuram desertul în timp ce privirea lui nu se abătea deloc de la mine.  Se uita continuu în timp ce eu mâncam.
Nici nu ştiam ce să mai cred. Chiar m-am înspăimântat. Şi totuşi privirea aceea caldă m-a liniştit îndată.

Mi-am savuram în continuare desertul sperând că se va plictisi să mă privească, dar dimpotrivă, s-a ridicat în picioare și s-a apropiat uşor în timp ce mă privea la fel de insistent.

Mi-am continuat desertul cu ale mele gânduri sperând că poate, poate renunţă în final.

De unde…. ochii lui tot  înspre mine…

Îmi…

Vezi articol original 53 de cuvinte mai mult

 
12 comentarii

Scris de pe 30 Iulie 2013 în Uncategorized

 

12 responses to “Emoţii La Terasă

  1. annetbell

    30 Iulie 2013 at 19:00

    Five Ennobling Awards
    I have nominated you for this award. Please go to my blog to see the award and guidelines.
    http://talesalongtheway.com/2013/07/30/quintet-of-radiancefive-ennobling-awards/
    Namaste. . . .Anne

     
  2. Aliosa

    31 Iulie 2013 at 07:25

    @ Buna dimineata !
    Frumoasa poveste !
    As da orice ca ” EL ” sa fiu „EU ” !!!
    O zi minunata !
    Cu respect,
    Aliosa.

     
  3. reocochran

    31 Iulie 2013 at 13:42

    Very nice and thank you for liking my posts, too!

     
  4. ernstblumenstein

    1 August 2013 at 09:38

    Hoi (Hi) Adeena,
    ich lasse Dir hier viele Grüsse aus der Schweiz zurück. Dir alles gute und eine schöne Zeit. Ernst

     
  5. dan

    6 August 2013 at 08:41

    nice

     
  6. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    7 August 2013 at 21:22

    THank you for visiting my site.Best regards.jalal

     
  7. dilipnaidu

    11 August 2013 at 19:27

    Best wishes and have a great week ahead!
    Cheers🙂

     
    • Adeena

      11 August 2013 at 19:44

      Thank you very much, same to you!
      Warm regards: Adeena🙂

       
  8. writerannjohnsonmurphree

    11 August 2013 at 21:26

    Great job on the blog post. AJM

     
  9. Ajaytao2010

    14 August 2013 at 11:02

    I Nominate you for A Bunch of Awards – 13 Nominations

    please choose any 2 awards out of the 13
    accept it and oblige

    there are no linkbacks for this award

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/08/13/a-bunch-of-awards-13-nominations/

     
  10. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    20 August 2013 at 21:25

    Reblogged this on lost creek publishing.

     
  11. Maxima

    7 Martie 2014 at 12:52

    Best wishes and have a great week !With love maxima

     

Lasă un răspuns

 
