RSS

Maramureşul

09 Iul

Am revenit. Nu cu poezie, deşi râmâne una dintre pasiunile mele.

Astăzi însă vă ofer nişte imagini care îmi amintesc cu drag de recenta mea vizită în Maramureş. Chiar dacă nu am dispus de un aparat foto performant, sper ca  ceea ce am reuşit să imortalizez  să vă încânte privirea şi să vă amintească de minunatele regiuni ale patriei noastre pe care de multe ori le ignorăm alegând ca destinaţii de vacanţă zone din afara graniţelor ţării, cu toate că noi dispunem de locuri mirifice, pe care străinii ajunşi aici le apreciază la adevărata lor valoare.

Zic să nu vă mai plictisesc, vă las să vizualizaţi fotografiile şi recomand tuturor celor care nu au văzut Maramureşul, o vizită în aceste ţinuturi şi vă asigur că vă veţi întoarce cu bateriile încărcate şi cu dorinţa de a vă reîntoarce în aceste locuri de vis cu oameni minunaţi.

064020036101

027040204065074075085086113170175

062013134209101172190117109096057

 
101 comentarii

Scris de pe 9 Iulie 2013 în Călătorii

 

Etichete: , , , , , , ,

101 responses to “Maramureşul

  1. Subconstientul Genial

    9 Iulie 2013 at 23:18

    LOCATIE DE VIS…AM FOST SI EU…SI MAI VREAU…MULTUMESC PT IMAGINI….EU LE IAU CA PE UN DAR…I MULTUMESC SI PT ALTELE…SA FII IUBITA SI SA TE PLIMBI CAT MAI MULT….

     
    • Adeena

      9 Iulie 2013 at 23:28

      Multumesc mult. Ma bucur ca iti plac fotografiile. Suntem norocosi ca am vizitat aceste locuri si eu ca si tine mai vreau sa vizitez aceasta particica de Rai.

      Multumesc inca o data, o seara de vis si toate cele bune!
      Cu drag si mult respect: Adeena 🙂

       
  2. gabrielamihaitadavid

    9 Iulie 2013 at 23:19

    Foarte frumoase fotografii ! Felicitari ! … am refacut excursia impreuna cu dvs. !

     
    • Adeena

      9 Iulie 2013 at 23:32

      Va multumesc mult. Ma bucur nespus ca am reusit sa va ofer aceasta incantare vizuala.
      Multumesc si pentru like-uri.

      Toate cele bune si o noapte linistita, va imbratisez cu drag!
      Adeena🙂

       
  3. World of Solitaire

    9 Iulie 2013 at 23:33

    Postul este balsam pentru minte, inimă şi imaginaţie.
    Poate nişte sumare explicaţii, erau bine venite.
    Poza cu stupăritul pastoral, este o invitaţie la sănătate şi la bucuria de viaţă.
    Felicitări! 🙂
    Onu

     
    • Adeena

      9 Iulie 2013 at 23:37

      Multumesc mult Onu, ma bucur ca iti plac fotografiile mele. Ai dreptate legat de explicatii insa am mers pe principiul …”o poza face cat o mie de cuvinte”
      O seara minunata!
      🙂

       
  4. World of Solitaire

    9 Iulie 2013 at 23:59

    Aşa este, dar cuvintele-cuvinte, parcă sună mai cu viaţă!🙂
    Onu

     
  5. Camelia - Nicorina Edu

    10 Iulie 2013 at 00:07

    Ma bucur ca ai revenit, e un castig pentru noi! Ne-ai readus tara chiar la noi in …patrie. Toate gandurile mele de apreciere!

     
    • Adeena

      11 Iulie 2013 at 23:59

      Am reusit cu setarile astfel incat sa pot raspunde fiecaruia in parte.🙂
      Multumesc mult inca o data Camelia pentru vizitele tale constante pe blogul meu si pentru caldele aprecieri.
      Pup si imbratisez cu mare drag!🙂

       
  6. ina15

    10 Iulie 2013 at 04:35

    Superbe imaginile!

     
    • Adeena

      11 Iulie 2013 at 23:55

      Multumesc mult Ina, ma bucur ca iti plac. O seara minunata!
      Cu mult drag :Adeena

       
  7. Jonathan Caswell

    10 Iulie 2013 at 05:36

    Reblogged this on By the Mighty Mumford and commented:
    NICE PLACE!!!!

     
  8. peregrinprinlume

    10 Iulie 2013 at 06:51

    Foarte frumoase pozele si superba zona. Este singura provincie din tara unde inca nu am ajuns. Felicitari pentru poze si cat mai multe calatorii va doresc. Cu respect: Antonie Fanica

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 10:43

      Intr-adevar este o zona deosebita cu locuri si oameni minunati si merita vizitata, va doresc din tot sufletul sa ajungeti si aici sigur vă va placea foarte mult, este un coltisor de Rai.
      Multumesc mult pentru vizita si cuvintele frumoase, apreciez si va doresc toate cele bune!
      Cu mult drag si respect: Adeena🙂

       
  9. Aliosa

    10 Iulie 2013 at 07:29

    @ Buna dimineata Adeena !
    Ma bucur ca ai revenit !
    Bucuria mea este dublata de amintiri placute din tinerete deoarece,
    in superbele imagini postate cu generozitate de tine,am revazut locurile pe unde ca ofiter cu pregatirea fizica la R.2Po” Eftimie Croitoru ” si sef al lotului sportiv al CTGe ,colindam MARAMURESUL la spartachiadele militare de iarna ale vanatorilor de munte !
    Superbe imagini, frumoase aduceri aminte !
    O singura imagine din cele postate, spune mai multe decat o intreaga pleiada de carcotasi care, daca nu carcotesc, simt ca nu traiesc .
    Felicitari pentru postarea lor !
    Sa ne incanti cu cat mai multe imagini despre frumosul MARAMURES !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

     
  10. danaiana

    10 Iulie 2013 at 08:17

    O poezie in imagini… Foarte frumos!

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 10:38

      Multumesc mult Danaiana pentru vizita si minunatele cuvinte, ma bucur ca iti plac.
      O zi de vis si toate cele bune!
      Cu drag: Adeena🙂

       
  11. racoltapetru6

    10 Iulie 2013 at 08:24

    Se spune că imaginea
    E cât o mie de cuvinte,
    Dar un cuvânt legat de ea,
    Uşor o poate compromite… (sau perfecţiona, după caz)
    .
    Mulţumesc pentru imaginile superbe care-mi reamintesc de incursiunile, recente sau mai vechi, de care m-am bucurat mereu. Chiar dacă locuiesc în acelaşi judeţ, el are mereu câte ceva nou de descoperit.

     
  12. Adeena

    10 Iulie 2013 at 09:38

    As vrea sa raspund fiecaruia dintre voi in parte din pacate am umblat prin setari si nu reusesc sa setez aceasta optiune, asa ca am sa va multumesc tuturor prin acest mesaj dragi prieteni, pentru minunatele voastre cuvinte care mi-au inseninat ziua de dimineata, va mai multumesc si pentru vizitele voastre constante pe blogul meu chiar daca eu am lipsit o perioada lunga de timp de pe blog, va mai multumesc si pentru aprecieri si pentru ca sunteti minunati si pentru tot.
    De asemenea va doresc mult succes si satisfactie in tot ce faceti, o zi minunata si numai ganduri bune tuturor!
    Va imbratisez cu mult drag si respect :
    Adeena 🙂

     
    • Aliosa

      13 Iulie 2013 at 07:22

      Buna dimineata Adeena !
      Cele spuse mai sus mi-au luat o „piatra de pe inima „…….
      Acum ca am aflat motivul pentru care nu mi-ai raspuns la comentariul meu,
      m-am linistit . Te inteleg si-ti apreciez la adevarata valoare mesajul tau .
      Eu insa te astept pe
      http://aliosapopovici.wordpress.com/
      oricand ai timp si placere .
      Cu cele mai frumoase si curate ganduri,
      Aliosa.

       
      • Adeena

        13 Iulie 2013 at 09:23

        Buna dimineata,
        In final am reusit cu setarile, acum pot sa raspund fiecarui mesaj in parte.🙂
        In ce priveste blogul tau, il vizitez si citesc de fiecare data cu mare drag si placere, iar faptul ca pui suflet si multa implicare se reflecta in posturile tale de calitate.
        Cu acelasi respect si admiratie: Adeena🙂

         
        • Aliosa

          14 Iulie 2013 at 18:21

          Buna ziua !
          Multumesc pentru cele spuse dar si pentru vizitele facute pe blogul meu !
          O seara de duminica cat mai placuta !
          Cu stima,
          Aliosa.

           
  13. Eda

    10 Iulie 2013 at 10:58

    O tara frumoasa, redata in imagini superbe !🙂
    O zi dulce, va doresc!

     
    • Adeena

      10 Iulie 2013 at 11:05

      Multumesc mult Eda, asemenea, o zi plina de inspiratie iti doresc!
      Cu mult drag : Adeena 🙂

       
  14. alice in wonderland

    10 Iulie 2013 at 16:40

    Este un loc special, pentru mine, mai mult decat o destinatie superba🙂 Ce traseu ai avut in MM?

     
    • Adeena

      10 Iulie 2013 at 18:36

      Intr-adevar Alice este o destinatie de vis iar cand ceva te leaga de aceste locuri ele devin mai mult decat superbe.Traseul a fost Sighet-Borsa.
      Multumesc pentru comment si like.
      O zi de vis iti doresc! 🙂

       
  15. Adrian Florea

    10 Iulie 2013 at 17:13

    Cat de superbe sunt aceste locuri, adevarate locuri pitoresti in care traditia se imbina perfect cu modernismul. Meleagurile maramuresene au fost si vor ramana o adevarata comoara a frumusetii acestei tari!

     
    • Adeena

      10 Iulie 2013 at 18:38

      Merci Adrian, locurile sunt pitoresti si in aceasta tara minunate avem multe astfel de locuri, sper ca in viitor turismul romanesc sa se dezvolte cat mai mult pentru ca avem cu ce.🙂
      Te pup si te imbratisez colegu’! 🙂

       
  16. buceginatura2000

    10 Iulie 2013 at 20:02

    Imaginile sunt reusite, chiar ai redat ce trebuie din acele locuri. Interesanta biserica aceea cu multe turle, ascutite.

     
    • Adeena

      10 Iulie 2013 at 20:18

      Multumesc mult pentru aprecieri, am lasat pozele sa vorbeasca dupa principiul ” o fotografie e cat o mie de cuvinte” ma bucur ca iti plac, apreciez si iti multumesc inca o data!
      Cu mult drag : Adeena 🙂

       
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 10:37

      Multumesc mult ma bucur ca iti plac, este deosebita intr-adevar biserica si inca este in constructie, iar locatia este speciala, pe un varf de munte.
      Multumesc inca o data.
      O zi absolut minunata si toate gandurile mele bune!
      Cu drag : Adeena🙂

       
  17. robertscribbler

    10 Iulie 2013 at 21:55

    Absolutely stunning! Magnifique!

     
    • Adeena

      10 Iulie 2013 at 21:58

      Thank you very much Robert.
      This is Romania!
      Wish you a wonderful evening and many Regards: Adeena🙂

       
      • robertscribbler

        10 Iulie 2013 at 22:02

        Best regards to you as well and sorry for the mix-up! A very lovely country well rendered by you🙂

         
  18. Adeena

    10 Iulie 2013 at 22:15

    Thank’s again, you are welcomed any time. Best regards you too. 🙂

     
  19. Doris

    10 Iulie 2013 at 22:58

    I want to live there is so beautiful, your pictures are amazing!
    Now I want to visit!

     
    • Adeena

      10 Iulie 2013 at 23:07

      Thank you Doris, you are welcomed any time, Im sure u’ll like Romania.
      Have a nice evening and best regards!
      Adeena 🙂

       
  20. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    11 Iulie 2013 at 06:15

    Fantastic post ,superb pictures.Thank you Adeena for liking my post (The Arab Women of 1920..) Best wishes.jalal

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 10:32

      Thank you too Jalal for your visit and beautiful words!
      Have a nice day!
      Adeena🙂

       
  21. bursucel

    11 Iulie 2013 at 07:58

    Frumos mai e Maramureșul văzut prin ochii tăi… Ehe, Adeena, e curată poezie în pozele astea!😉

    Să ai o zi minunată!

    Cu drag,
    Bursucel

     
    • Adeena

      11 Iulie 2013 at 09:59

      Multumesc mult Bursucel, ma bucur ca iti plac, multumesc si pt vizita si like-uri.
      O zi absolut minunata iti doresc!
      Cu mult drag si respect: Adeena🙂

       
      • bursucel

        11 Iulie 2013 at 10:02

        N-am ajuns încă prin Maramureș, dar sper să fie vreme și pentru el.
        Întorc iar urările, Adeena… 🙂

         
  22. bentehaarstad

    11 Iulie 2013 at 13:32

    very nice landscape, exciting buildings, and I would very much like to buy som local produce, like honey.

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 10:31

      Thank you for your visit and beautiful words. This is Romania and you are welcomend any time here where u will find a lot of local honey produce.
      Wish u a wonderful day and warm regards!
      Adeena🙂

       
  23. Lia

    11 Iulie 2013 at 20:12

    Mă bucur că ţi-a plăcut acest colţ de lume care mie-mi este foarte aproape de suflet. Îţi mulţumesc că îl faci cunoscut prin aceste instantanee. 🙂 Din Maramureş, cu drag, doar gânduri bune…

     
    • Adeena

      11 Iulie 2013 at 23:47

      Lia, si eu sunt indragostita de aceste locuri superbe cu oameni absolut minunati si atat de ospitalieri, abia astept sa am ocazia sa ma reintorc.
      Multumesc mult pentru vizita si comment.
      Cu mult drag, calde imbratisari!
      Adeena🙂

       
  24. iuliana mojoiu

    11 Iulie 2013 at 21:14

    eee magnific….daca l-ai vizitat o data…o sa mai vrei,,,iar…si iar…si iar…etc.

     
  25. Adeena

    11 Iulie 2013 at 21:31

    Asa este Iuliana, sunt dovada vie, si ma reintorc de fiecare data cu acelasi dor si drag.
    Toate cele bune, cu drag:
    Adeena🙂

     
  26. ecoarta

    11 Iulie 2013 at 21:57

    Am fost prin locurile astea vara trecuta! Sunt fabuloase!

     
    • Adeena

      11 Iulie 2013 at 22:04

      Asa este,sunt intr-adevar fabuloase aceste locuri, multumesc mult de vizita.
      O seara minunata si numai ganduri bune!
      Adeena🙂

       
  27. succesulpe

    12 Iulie 2013 at 10:21

    Multumim pentru frumoasele imagini din acel colt de rai, singurul care mai pastreaza in el toate insusirile frumoase ale oamenilor acelor locuri. Simtul artistic a compensat caracteristicile camerei foto🙂

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 10:26

      Eu multumesc mult pentru vizita si frumoasele cuvinte, ma bucur nespus ca va plac fotografiile.
      Toate cele bune si zi absolut minunata !
      Cu drag : Adeena🙂

       
  28. melanie

    12 Iulie 2013 at 15:12

    Welcome back, young gorgeous lady!🙂 Ardeal si Maramures rule and rock, total diferite de restu’ României…!🙂
    – – –
    Multumesc pentru popasurile-ti constante la „playground”, sanatate si-un weekend splendid…
    Cu drag, Mélanie

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 15:29

      Multumesc din suflet Melanie pentru atat de caldele urari, cu care deja m-ai obisnuit, apreciez enorm.
      Te asteptam cu mare drag in tara, intr-o vizita prin Maramures.
      Aceleasi minunate urari si tie!
      Te pup si te imbratisez cu drag!
      Adeena🙂

       
      • melanie

        13 Iulie 2013 at 22:34

        Mille merci pentru invitatie, Adina, însa anu’-asta dupa Costa-Rica,Tara Bastilor franceza & spaniola, vom zbura spre alte destinatii…🙂 Noapte-buna si pe curând! Cu drag amical…<3

         
  29. MIHAELAVANTA

    12 Iulie 2013 at 20:33

    ma bucur sa citesc aici! si noi avem o biserica in Salzburg construita de noi de romäni dupa model…. maramuresan!!!! sint mindra de asta, chit ca sint baimareanca! APRECIEZ FOARTE MULT TRADITIA! si fara influenta mea au ales romäni din toata tara sa faca o biserica la fel ca la noi in Maramures!!!!! si este intr-adevar deosebita!!!! si preotul este deosebit! si chiar si austriecii vin la slujba duminica!!! biserica este de fiecare data plina!!!! cred ca e un semn bun catre dumnezeu!!!!

     
    • Adeena

      13 Iulie 2013 at 13:24

      Esti binevenita Mihaela, multumesc si ma bucur ca te-a incantat vizita pe blogul meu si ti-a amintit cu drag de casa si traditiile din Maramures.
      Toate gandurile bune!
      Cu respect: Adeena🙂

       
  30. Irina Cristina Ţenu

    13 Iulie 2013 at 12:05

    Superbe imagini!!!! Un adevarat colt de rai cu oameni din cate am auzit minunati. Eu inca nu am ajuns prin partile astea. O zi frumoasa iti doresc! 🙂

     
    • Adeena

      13 Iulie 2013 at 13:21

      Multumesc mult Irina pentru vizita si aprecieri. Iti doresc sa ajungi si tu prin Maramures, sunt convinsa ca ai fi de-a dreptul incantata.
      O zi absolut minunata iti doresc si eu si toate cele bune!
      Cu drag: Adeena🙂

       
  31. jumatateopal

    13 Iulie 2013 at 14:04

    Tărâmuri de poveste, de neuitat.

     
  32. Angela Insula Ekklesia

    13 Iulie 2013 at 15:20

    Nu am fost in zonele acestea frumoase dar nu se stie niciodata🙂

     
  33. craciunn

    13 Iulie 2013 at 15:38

    Buna Adina, ma bucur ca ti-a placut in Maramures, si eu sunt un maramuresean care incearca sa promoveze Maramuresul. Vreau sa iti fac cunoascut blogul meu de promovare a maramuresului si a localitatii unde eu locuiesc Poienile Izei, nu stiu daca ai ajuns aici. Pe blog vei gasi diverse informatii despre Maramures, spre sa iti placa. http://www.maramuresturism.wordpress.com . Mersi si numai bine, si sper sa revii cu placere in Maramures🙂

     
    • Adeena

      13 Iulie 2013 at 19:29

      Ziua buna.🙂 am fost pe blogul tau si ma bucur nespus ca mi-ai scris si mi-ai lasat linkul. Am gasit atat de multe fotografii minunate si informatii despre Maramures si am sa revin la tine sa citesc tot.
      Multumesc pentru link si mult succes la promovarea acestui loc mirific numit Maramures!
      Cu drag: Adeena🙂

       
  34. World of Solitaire

    13 Iulie 2013 at 22:33

    Totusi, nu crezi, ca o minima localizare, printr-un cuvant cat mai sugestiv, ar mari infinit frumusetea mirifica a acestor privelisti?
    Nu insist, dar daca vizitatorii vor dori sa spuna ce i/a impresionat, cum se vor descurca?

    Si inca ceva, ce poate iti va parea exagerat.
    Prin crezul transcris pe avatarul tau,
    („Consider că fericirea constă în felul în care ştim să trăim clipa”), tu ai exprimat „Secretul trairii cuantice”, pragul intrarii omenirii intr-o noua era.
    Cuanta, principiul infim,impalpabil si invizibil, care ne va ajuta sa realizam Divinitatea, conceptul care ne va ilumina asupra primelor versuri ale Genezei, care ne spun:
    „La inceput, Pamantul era fara forma si gol;
    si Duhul lui Dumnezeu se misca peste intinderea apelor”
    Un gand naiv, de fan, dar nu ateu, desigur!
    Onu

     
  35. supernova1c

    14 Iulie 2013 at 11:10

    Beautiful photo’s, beautiful scenery. Thank you Adeena😉

     
  36. Naomikko

    14 Iulie 2013 at 12:22

    Ah ce poze frumoase. Felicitari!

     
  37. halfeatenmind

    14 Iulie 2013 at 19:49

    Hi,

    I have nominated you for receiving the „Unique Leaves” award. If you like the look of this award and you think it’ll look great on your blog – then just visit the link and follow the easy-peasy rules. Thanks for being so unique!!🙂
    http://halfeatenmind.wordpress.com/2013/07/14/unique-leaves-award/

    Much love,

    Vijay
    – HalfEatenMind

     
  38. C.J -Jaklyn

    18 Iulie 2013 at 01:04

    Pfff ati adus imagini din Rai ,superb clar !!!!! multumesc🙂

     
    • Adeena

      18 Iulie 2013 at 11:03

      Multumesc mult si eu.
      O zi absolut minunata!
      Cu drag : Adeena🙂

       
      • C.J -Jaklyn

        18 Iulie 2013 at 14:59

        La fel si tie si multumesc din nou pentru aurul de imagini !!!!

         
  39. Aliosa

    19 Iulie 2013 at 10:34

    @ Buna ziua !
    Revin cu drag pe blogul tau dar acum cu reteta
    BAUTURII MIRACULOASE :

    Ai nevoie de un cartof, un morcov şi un măr
    care se combină împreună pentru a face suc!

    Se spală cele de mai sus, fără a le curăţa, se taie
    bucăţi, se pun în storcătorul de fructe şi

    imediat beţi sucul. Puteţi adăuga lămâie
    sau lime pentru gust mai răcoritor.

    Această băutură miracol va fi eficientă pentru
    următoarele maladii:

    1. Prevenirea dezvoltării celulelor canceroase
    – împiedică creşterea celulelor canceroase.

    2. Poate vindeca ulcerul, de asemenea poate
    preveni afecţiunile grave la ficat, rinichi şi pancreas.

    3. Consolidare pulmonară, previne atacurile de cord

    şi hipertensiunea arterială.

    4. Consolidare a sistemului imunitar.

    5. Bună pentru vedere, elimină ochii roşii şi
    obosiţi sau uscaţi.

    6. Ajutor pentru a elimina durerea cauzată de munca
    fizică, dureri musculare.

    7. Detoxifiază, ajută tranzitul intestinal, elimină
    constipaţia. Prin urmare, va face o piele sănătoasă
    şi un aspect mai radiant. Foarte eficient în acnee.

    8. Îmbunătăţeste respiraţia urât mirositoare din
    cauza indigestiei, infecţiilor la nivelul gâtului.

    9. Reduce durerile menstruale.

    10. Ajută la coborârea temperaturii în cazul
    puseurilor severe de febră.

    Nu există absolut nici un efect secundar. Foarte
    hrănitor şi se absoarbe uşor! Foarte eficient în cazul în care aveţi nevoie să pierdeţi în greutate. Veţi observa îmbunătăţirea sistemul imunitar după consumarea
    zilnic timp de 2 săptămâni. Vă rugăm să vă
    asiguraţi că beţi sucul imediat din storcător pentru cel mai bun efect.

    CÂND se bea?

    Se bea dimineaţa pe stomacul gol! După o oră se
    poate lua micul dejun. Pentru rezultate rapide, beţi

    de 2 ori pe zi, dimineaţa şi inainte de ora17.

    Pofta buna si weekend placut !
    Cu stima,
    Aliosa.

     
  40. cammely

    19 Iulie 2013 at 18:49

    bun pastravul cu mamamliguta de la Mara si peisajul mirific

     
  41. doronart

    22 Iulie 2013 at 16:31

    Beautiful!

     
  42. dumitruichim

    25 Iulie 2013 at 06:09

    fantastic! cum as putea sa le pun pe facebook?
    canada

     
    • Adeena

      27 Iulie 2013 at 17:40

      Multumesc mult.
      Pentru a distribui pe Facebook dati clic pe SHARE ON FACEBOOK, gasiti sub post (langa like) initiala F(acebook)
      Toate cele bune!🙂

       
  43. halfeatenmind

    28 Iulie 2013 at 16:24

    Beautiful pictures of Romania…I have known quite a few people from Romania, and they have really shown me the monumental wonders of your country. These photos have helped prove that further!

    Many thanks,
    Vijay

    – HalfEatenMind

     
  44. Melania L

    29 Iulie 2013 at 15:21

    frumos, Maramureșul meu🙂

     
  45. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    30 Iulie 2013 at 10:57

    Reblogged this on lost creek publishing.

     
  46. Scutariu Gheorghiţă Silviu

    30 Iulie 2013 at 11:09

    Foarte frumos!

     
  47. Sous nos Couettes

    30 Iulie 2013 at 23:41

    Thanks for liking „Sous nos Couettes” : http://sousnoscouettes.com/. We’re now following your blog.

    We do also have an English version called „Tails from Paris” : http://tailsfromparis.wordpress.com/.

    Thanks for sharing if you enjoy it …

    Best from Paris, France😉

    Alix, Roxane & their bald, bold & funny (at least he pretends to …) Dad

     
  48. ecoarta

    1 August 2013 at 16:27

    MULŢUMESC! În urmă cu un an treceam prin câteva dintre locurile acestea! Sunt absolute!

     
  49. Maxima

    2 August 2013 at 22:29

    Reblogged this on Spiritual challenges .

     
  50. dan

    4 August 2013 at 22:19

    Frumoase fotografii! Se pare ca ai strabatut Maramuresul cu simt de raspundere.🙂
    Mult bine!
    dan

     
  51. writerannjohnsonmurphree

    6 August 2013 at 04:10

    Thank you for stopping by…the post you liked was a reblog of a fellow blogger. Do you have an English site that I would not have to cut and paste translate. Your photo’s are outstanding. AJM

     
  52. KOH 

    8 August 2013 at 03:43

    Wonderful photos ~

     
  53. Alex

    9 August 2013 at 15:23

    Superbe imagini! Ce locuri minunate. Sper să ajung pe acolo, căci este o adevărată „gură de rai”. Sunt sigr că ai adunat şi alte fotografii frumoase. Te felicit pentru că ai ajuns pe acolo.
    O zi cât mai frumoasă!🙂

     
    • Adeena

      9 August 2013 at 18:17

      Multumesc mult Alex, intr-adevar m-am intors cu multe fotografii dar mai ales amintiri minunate.
      O zi frumoasa iti doresc si toate cele bune!
      Cu drag : Adeena 🙂

       
  54. Heartafire

    15 August 2013 at 15:27

    fotografii minunate, cum o tara frumoasa!

     
    • Adeena

      15 August 2013 at 16:21

      Multumesc mult, Heart.
      Warm Regards: Adeena🙂

       
      • Heartafire

        15 August 2013 at 17:42

        🙂

         
  55. Cristian Varzan

    15 August 2013 at 17:35

    Poezia e felul tău de a te exprima dar natura așa cum s-a păstrat ea în părțile alea de Maramureș sunt poezia Domnului!

     
  56. andrea

    18 August 2013 at 21:09

     
  57. Martian Poet

    26 August 2013 at 15:58

    Amazing photographs

     
  58. Tiberiu

    10 Octombrie 2013 at 12:45

    Cred ca ti-am calcat pe urme… Vad locuri prin care am trecut asta vara. A fost prima mea vizita in Maramures si am tinut sa ajung la Sapanta. Rona de Sus, Rona de Jos🙂 Apoi am continuat drumul ca sa ies spre Vatra Dornei. Cum ai gasit drumul?🙂

     
    • Adeena

      11 Octombrie 2013 at 18:40

      Tiberiu, cred ca te-ai intors cu multe amintiri frumoase din Maramures, eu vreau sa revin la vara viitoare , am plecat de la Baia Mare spre Bucuresti si am ocolit putin ca sa vizitam minunatele locuri de aici, acum abia astept sa am din nou ocazie sa ma reintorc.
      Multumesc de vizita.
      O seara minunata!!! 🙂

       
      • Tiberiu

        14 Octombrie 2013 at 17:07

        Da asa este, peisaje foarte frumoase. Mi-au placut padurile…Erau foarte dese, un fel de amintire cum au aratat odata padurile. Cred ca iarna cand e zapada e fascinant. Am si ceva poze pe care o sa le postez pe blog dar nu gasesc contextul🙂 Poate la Ganduri pentru Romania..?
        Uite-le aici: https://picasaweb.google.com/114642738159654281047/MaramuresSapantaRomania?authuser=0&authkey=Gv1sRgCImb_92C4J24Ag&feat=directlink

         
        • Adeena

          14 Octombrie 2013 at 17:57

          Tiberiu, sunt absolut superbe fotografiile, pe langa minunatele peisaje imortalizate au si o claritate foarte buna.
          Trebuie sa le postezi si pe blog, sunt adevarate opere de arta, fotografiile tale.
          In ce priveste drumul dintre Sighet si Iacobeni, am intampinat aceleasi greutati, nu mai mult de 20-30 km/h,nici nu stiu cu cat. cert e ca fosrte incet, se merge prost intr-adevar si e pacat, dar si asa tot a meritat parcurs pentru incantarea oferita de privelistile locului.
          Multumesc pentru vizita si imaginile oferite si astept sa le postezi si pe blog.
          O seara faina si numai bine!
          Cu drag: Adeena 🙂

           
  59. Tiberiu

    14 Octombrie 2013 at 20:47

    Ma bucur ca ti-au placut fotografiile (eh nu-s ele opera de arta, ma straduiesc si eu) si o sa incerc sa prind o ocazie sa le postez pe blog. Referitor la calitate, recent am invatat sa folosesc Photoshop🙂 Incerc sa nu exagerez prea mult cu prelucrarea. E foarte greu sa-ti iasa pozele lacrima din aparat sau poate se poate dar nu stiu eu cum. Iti doresc si eu o seara frumoasa si poate ne vedem cu bine pe drumul national 18 ca sigur mai merg pe-acolo🙂 Cum am zis mi-ar place sa ajung acolo iarna. Cu o data anterioara, inainte de a cobora pe Valea Bistritei am stat o noapte la Dorna Arini. Foarte faina zona si pensiunile. Oamenii nu mai spun.

     
  60. anea

    21 Noiembrie 2013 at 19:51

    Am fost in Maranures, am vizitat si „cimitirul vesel” printre altele, oameni deosebit de amabili. Fotografiile tale sunt superbe!!!

     

Lasă un răspuns

 
