RSS

Bunica

03 Mar

DSC00237bunicuta

Pe bunica mea cea dragă
Am s-o iubesc o viață-ntreagă,
Ea m-a învățat mereu
Să fiu om cu Dumnezeu.

Să fiu puternică, înțeleaptă
Să știu să lupt cu viața toată,
Iar în momentele mai grele
Să știu să trec și peste ele.

Povață bună ea-mi dădea:
Să fii cuminte fata mea
Și nu uita în viața ta
În sus tu să stai cu fruntea!

Căci tu om demn și respectat
Vei fi de cum te-ai comportat
Cu cei din jur, din viața ta,
Așa și ei te vor trata.

Respectă-i să fi respectată,
În suflet să nu ai ocară!
Cu gând bun să te prezinți
Căci el se-ntoarce înzecit.

Se întoarce în viața ta
Și asta te va bucura,
Și încă o dată nu uita
Să fii om bun tu fata mea!

Mereu să gândești pozitiv
Acesta e secret nescris,
Secretul marii împliniri
Și-al vieții pline de minuni.

Așa povețe îmi dă ea
Bunica, bunicuța mea,
Femeie simplă de la țară
Cu suflet bun, privire caldă.

Doar nu degeaba sunt numiți
Bătrânii marii înțelepți,
Ei chiar și fără școală multă
Cunosc prea bine-a lumii taină.

Și nu degeaba se mai spune
De n-ai bătrâni ca să îți cumperi,
Ei sfaturi bune îți vor da
Ce în viaţă te vor ajuta.

 
123 comentarii

Scris de pe 3 Martie 2013 în Poezii

 

Etichete: , , , , , , ,

123 responses to “Bunica

  1. melanietoulouse

    3 Martie 2013 at 21:40

    @”Pe bunica mea cea dragă
    Am s-o iubesc o viață-ntreagă…”

    Adina, you did touch my heart…<3 Mi-e atât de dor de bunica-mi materna, plecata-n neant acum 22 ani, RIP… dupa duioasa-ti descriere, bunica ta are multe-n comun cu a mea… Sanatate si viata lunga, spre bucuria ta si-a celor care o iubesc si-o pretuiesc! Cu drag…

     
  2. Adeena

    3 Martie 2013 at 21:52

    Multumesc din suflet Melanie , ma bucur ca-ti place poezioara mea . Bunicii ne-au facut copilaria frumoasa cu caldura si duiosia , sfaturile si invatamintele lor cu intelepciunea , de aceea suntem atasati de bunici….
    O seara minunata Melanie! 🙂

     
  3. adryaccesorize

    3 Martie 2013 at 23:50

    Ce frumos …m-ai facut sa lacrimez ,mi-e asa de dor de bunici mei ….exact ca si in descrierea ta,oameni simpli de la tara fara carte multa dar cu multa intelepciune.
    Mereu stiau cu o vorba buna, cu blandetea lor cum sa ne ajute sa trecem peste momentele grele, cum sa invatam sa respectam ca sa fim respectati!
    B-nul D-ZEU sa iti tina bunica sanatoasa si cat mai mult in viata ta .

     
  4. Adeena

    4 Martie 2013 at 08:22

    Multumesc Adryaccesorize. Ma bucur ca poezia mea te-a sensibilizat atat de tare , am scris-o din suflet dar numai cei atasati de bunici pot intelege aceasta legatura. Multumesc din suflet!
    O zi absolut minunata! 🙂

     
  5. Aliosa

    4 Martie 2013 at 08:29

    @ Buna dimineata Adeena !
    Frumos POEM adus BUNICUTELOR noastre dragi !!!
    Felicitari !
    Pe BUNICA mea cea draga
    Dupa MAMA, n-am vazut-o
    Dar pe BUNA dupa TATA,
    Toata viata am iubit-o !
    O saptamana frumoasa !
    Cu respect,
    Aliosa.

     
  6. Adeena

    4 Martie 2013 at 08:34

    Buna dimineata. 🙂
    Multumesc, multumesc din suflet. Dupa cum am mai spus , numai cine a avut parte de dragostea bunicilor poate intelege aceste versuri si dv le-ati inteles perfect.
    Va multumesc si va doresc o saptamana minunata plina de inspiratie! 🙂

     
  7. Maxima

    4 Martie 2013 at 11:19

    Adina, you did touch my heart…beautiful words with love axima

     
  8. Adeena

    4 Martie 2013 at 11:25

    Thank you very much Maxima!!! As kind as usually you are. Thx again , wish you a wonderful day! 🙂

     
  9. Maier Ioana

    4 Martie 2013 at 11:55

    Superb!!♥

     
    • Adeena

      4 Martie 2013 at 11:56

      Multumesc din suflet Ioana!
      Sa ai o zi si o primavara minunata! 🙂

       
  10. julienmatei

    4 Martie 2013 at 14:29

    Ce noroc su astfel de bunici🙂

    http://julienmatei.com/?s=pentru+bunica+mea

     
  11. julienmatei

    4 Martie 2013 at 14:30

    Am scris gresit. „CU”

     
  12. Adeena

    4 Martie 2013 at 14:47

    Am inteles ce-ai vrut sa spui abia dupa ce am dat clic pe link-ul tau.
    Multumesc Julienmatei 🙂

     
  13. Adeena

    4 Martie 2013 at 14:49

    P.S La randu-mi ma simt inteleasa!
    O zi minunata! 🙂

     
  14. doloresstoian

    4 Martie 2013 at 16:19

    Si eu simt la fel pentru bunica mea, materna, care face 93 de ani in august. Ea m-a crescut de cand am venit de la maternitate, impreuna cu mama. Are ce-i mai albastrii ochi din lume, prin seninatatea chipului launtric ce se reflecta prin ei, in contradictie cu lumea nebuna din jurpe care parca o priveste din ce in ce cu mai multa uimire.

     
  15. Adeena

    4 Martie 2013 at 16:26

    Iti doresc Dolly sa te bucuri de bunica ta inca mult timp de acum inainte, D-zeu sa-i dea sanatate multa.Ma bucur sa constat cat de multi suntem cei ce ne simtim atasati de bunici.
    O zi minunata si senina! 🙂

     
  16. World of Solitaire

    4 Martie 2013 at 18:32

    Din Bunica, am aflat,
    Că eu nimic nu am ratat,
    Gându-mi alegându-te pe tine
    Ca elixir utopic,de viaţă bună,
    Cum fiecare, şi-ar dori
    Sufletul a-şi ostoi
    Din zori, şi iar în zori
    Cât inima îi va dori🙂

    Madi şi Onu

     
  17. Adeena

    4 Martie 2013 at 18:36

    Câtă sincronizare ….eu lasam comment la tine. 🙂
    Ce pot să spun decât aceleași mii de mulțumiri!!!

    Aceași Adeena 🙂

     
  18. World of Solitaire

    4 Martie 2013 at 19:48

    Orologiul astral bate,
    Pe la blogurile noastre, toate
    Să ne mai îndoim, de lună şi stele?!
    De harul asupra-ne, ce vine de la ele?

    Madi şi Onu

     
  19. Petrache

    4 Martie 2013 at 21:56

    Urez tuturor bunicilor, oriunde s-ar afla, sa ramana in …sistem atat cat isi doresc, indiferent de varsta…

     
  20. Adeena

    4 Martie 2013 at 22:39

    Fiind gazda acestui blog imi revine obligatia de a multumi pentru urari in numele tuturor bunicilor aflati in … sistem
    O seara frumoasa! 🙂

     
  21. World of Solitaire

    4 Martie 2013 at 23:03

    Final demn, de o Rara avis.
    Mă înclin!

    Madi şi Onu

     
  22. Adeena

    4 Martie 2013 at 23:07

    Final de zi … Maine vom continua
    In versuri sa ne spunem povestea

    O noapte de vis! 🙂

     
  23. Maxima

    5 Martie 2013 at 08:44

    My dear grandmother
    I have a love – life through the whole
    She always taught me
    To be a man of God

    To be strong , wise
    To know how to fight with all life
    And worst moments
    To know how to get over them

    Good advice she gave me :
    Be good to me
    And do not forget in your life
    You sit up with head

    For you man dignity and respect
    Will be how you will treat
    Others in your life
    So they will treat …

    beautiful ,very beautiful

     
    • Adeena

      5 Martie 2013 at 13:41

      Many thanks to you Maxima. I’m so glad that you liked my poetry dedicated to my old grandmother (88 y.o)
      Have a wonderful, wonderful day ! 🙂

       
  24. World of Solitaire

    5 Martie 2013 at 09:51

    Bună dimineaţa, Luceafăr de blogosferă
    După o noapte de vis, precum urarea
    Viaţa, îşi doreşte continuarea
    Fie ca poveste, fie ca o veste, de bun augur.
    Aşadar, în ziua ocupată, ce te aşteaptă,
    Eu îţi urez deplină faptă,
    În sănătate, bucurie, şi gingăşie!
    Şi un zâmbet matinal,
    Ca floare de nufăr, pentru al zilei val!🙂

    Madi şi Onu

     
  25. Adeena

    5 Martie 2013 at 13:24

    Nu știam eu azi ..de ce
    Mi-au mers toate ca pe roate
    Chiar de marțea în popor
    Se spune că-i ghinion
    La mine e dimpotrivă
    Ziua-i bună ,pozitivă
    Acum știu de ce-i așa
    E de la urarea ta
    Prin eter tu mi-ai transmis
    O zi plină de succes…
    La fel și eu îți urez!!! 🙂

     
  26. World of Solitaire

    5 Martie 2013 at 14:18

    De bun augur, vestea, a sosit.
    În suflet, sunt mulţumit
    Şi de aş putea, în fiecare zi,
    Încărcate de succes urări, eu aş rosti.
    Ca,tuturor, viaţa, să ne fie
    Deplină bucurie!
    Madi şi Onu

     
  27. World of Solitaire

    5 Martie 2013 at 23:59

    Adeena,
    E rândul meu, acum, „Somn uşor”, să-ţi spun!🙂
    Madi şi Onu

     
  28. Adeena

    6 Martie 2013 at 09:25

    Multumesc. O zi buna iti doresc! 🙂

     
  29. SpirAnima

    7 Martie 2013 at 04:03

    Molto bella la tua poesia….come il tuo cuore!!!
    Torno a visitarti presto
    Un cordiale saluto
    Claudio

     
  30. Adeena

    7 Martie 2013 at 08:10

    Molto grazie Claudio per tuo visita e comment!
    Vi auguro una splendida giornata! 🙂

     
    • SpirAnima

      7 Martie 2013 at 09:29

      Grazie dolcissima🙂
      Buona giornata a Te
      Claudio

       
  31. Aliosa

    7 Martie 2013 at 08:41

    @ Buna dimineata !
    La Multi Ani
    BUNICUTELOR, MAMELOR si FETELOR de
    8 MARTIE
    ziua domniilor lor !

    Cu stima,
    Aliosa.

     
  32. Adeena

    7 Martie 2013 at 08:49

    Buna dimineata
    Ce frumoooos!!! Va multumesc din suflet in numele tuturor bunicutelor, mamelor si fetelor!!!
    va doresc o zi superba! 🙂

     
  33. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    8 Martie 2013 at 07:21

    Reblogged this on lost creek publishing.

     
  34. george-b

    8 Martie 2013 at 09:51

    Adeena, multumesc de vizita la euzicasa, si pentru abonare. Amcitit poezia „Bunica”, si bunica, mi-a aparut in minte, cosand, spalind, gatind colaci, si paine, si mi-a placut amintirea, si mi-a placut poezia.

    Pe-aici, e aproape miezul noptii, si ma pregatesc so vizes, amintiri din copialrie, si mai ales de Mama mare, ca asa ii ziceam bunicii.

    Sa ai ozi plina de intimplari minunate si
    sa auzim de bine,

    George.

     
  35. Adeena

    8 Martie 2013 at 10:08

    Va multumesc din suflet pentru vizita si comment dar si pentru minunate urari.
    Abia am descoperit blogul d-voastra si am sa-l urmaresc cu interes.
    Va doresc toate cele bune!
    Cu respect , Adeena

     
  36. Diana şi Dan

    8 Martie 2013 at 19:19

    La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

     
  37. Adeena

    8 Martie 2013 at 19:36

    Wow ce urare frumoasa, superba chiar, mi-ati inseninat ziua cu frumoasele voastre urari.
    Va multumesc din suflet si va felicit pentru modul optimist in care ganditi, si eu sunt o fire pozitiva , consider ca doar gandind pozitiv atragem fericirea in viata noastra.
    Mult succes va doresc si eu atat pe plan personal cat si profesional!
    Cu mare drag si respect. :
    Adeena. 🙂

     
  38. World of Solitaire

    9 Martie 2013 at 13:23

    Mă bucur, că bunica-i longevivă,
    Dar află tu, măi Adeenă,
    Că la toţi, ne este dor,
    De versul tău înălţător.
    Iar dacă asta, ar impune sacrificii,
    Te rugăm mult, să ştii,
    Că ale tale versuri-delicii
    Vor tempera orice capricii🙂

    Onu

     
  39. Alex

    10 Martie 2013 at 10:22

    Emoţionantă poezie! Mi-am amintit cu drag şi cu mult dor de Bunicuţa mea dragă, demult plecată la Ceruri şi care a rămas pentru totdeauna în inima mea….

    O zi frumoasă!🙂

     
  40. Adeena

    10 Martie 2013 at 10:49

    Multumesc frumos Alex. Ma bucur ca poezia mea te-a emotionat intr-un mod placut amintindu-ti de bunica ta, Imi pare rau ca nu mai ai parte de prezenta ei fizica dar faptul ca este prezenta in inima ta inseamna ceva.

    Iti doresc o zi absolut minunata si multumesc pt vizita! 🙂

     
  41. Aliosa

    11 Martie 2013 at 10:07

    @ Buna ziua !
    Multumesc pentru vizita pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/03/11/
    O saptamana minunata !
    Aliosa.

     
  42. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    15 Martie 2013 at 03:31

    The poem sentemental,and memories, but the vidoe is a breathtaking one ,the voice the music the pictures of the trees and magnificents floweres make a person thanks the Lord who created such beauty so mankind can enjoy.Warm regards (thank you for liking my post The Presen/Reflection of the Past.Jalal )

     
    • Adeena

      15 Martie 2013 at 16:47

      Thanks Jalal. Yes that video is amazing , it was posted by a friend from the blog, becouse of the first day of March.
      Thanks for the visit. Wish you good luck and have a nice day! 🙂

       
  43. globalunison

    15 Martie 2013 at 15:50

    This is an incredible tribute to your grandmother =) Very well-written!
    -Naima.

     
    • Adeena

      15 Martie 2013 at 16:43

      Thank you very much. I’m glad that you liked my post and thank you for translated it Yes it is about my grandmother that I love her very much.

      Wish you a wonderful day Naima! 🙂

       
  44. Daniela

    17 Martie 2013 at 20:07

    Salut, mi-a placut poezioara, e lucru mare sa ai un batran macar in familie! Nu degeaba se spune ca ,,cine nu are un batran, sa-si cumpere”!

     
  45. Adeena

    17 Martie 2013 at 21:16

    Multumesc Daniela , ma bucura cuvintele tale, asa este.
    O seara minunata iti doresc! 🙂

     
  46. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    19 Martie 2013 at 12:52

    Thank you for your visit Adeena!

     
    • Adeena

      19 Martie 2013 at 12:53

      Thank u too. Have a nice day! 🙂

       
  47. Angela...salvata prin HAR

    22 Martie 2013 at 01:46

    Foarte frumoasa .Felicitari🙂
    PS.
    Am observat ca ai postat-o la Uncategorized .Ar fi bine sa iti faci categorii pentru articole daca crezi ca si partea tehnica e importanta🙂
    Daca ai nevoie de ajutor in ceea ce priveste platforma wordpress te ajut cu drag.
    Te imbratisez si mersi de vizite …

     
  48. Bob Lee

    5 Aprilie 2013 at 15:53

    Adeena, many heartfelt moments and touching emotions throughout this one. Reminded me of my grandmother and how gentle and wise she was. thank you for sharing and beautiful writing. 🙂

     
  49. Adeena

    5 Aprilie 2013 at 19:52

    Thank you very much Bob , I’m so impresed , your words did touched my heard. I’m soo glad that you liked my post dedicated to my grandmother, and thank you couse you translated and read it.
    Warm Regards and have a nice evening!!!!

    With respect: Adeena 🙂

     
  50. Dan

    16 Aprilie 2013 at 21:22

    ..:)

     
  51. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    17 Aprilie 2013 at 20:07

    Thank you Adeena for liking my post ( Martin Richard ) have a wonderful day.jalal

     
  52. iamforchange

    21 Aprilie 2013 at 18:43

    http://iamforchange.wordpress.com/awards-page-and-nominations-thank-you-i-am-so-honored-and-grateful/ So many have shared so much with me and I wish to share as well please accept my nominations and if nothing else know I am grateful for your sharing on your pages with us all and the time you share with me on mine.Thank you!!🙂 Joe

     
  53. dumitruichim

    15 Iunie 2013 at 20:04

    am plâns, mai mult nu pot să comentez

     
  54. Bob Lee

    1 Iulie 2013 at 02:03

    So beautiful. I share your work to all of my community and will always do that simply because your writing touches me so deeply.

     
  55. annetbell

    2 Iulie 2013 at 04:39

    Very touching and sweet!

     
    • Adeena

      2 Iulie 2013 at 21:20

      Thank you very much, you are very kind.🙂
      Many Regards!🙂

       
  56. alinapetruta

    6 Iulie 2013 at 21:03

    E superb. Mai facut sa lacrimez. Mie dor de bunica mea.

     
    • Adeena

      6 Iulie 2013 at 21:33

      Multumesc mult Alina, ma bucur ca iti place.
      Toate cele bune!
      Cu drag: Adeena 🙂

       
  57. bursucel

    11 Iulie 2013 at 11:12

    Se simte într-atât de tare dragul ăsta mare de Bunica…🙂

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 12:37

      Ooo da, o iubesc foarte mult, este zâna bună a copilăriei mele si asa va ramane.
      Pup ,o zi faina!
      Cu drag : Adeena🙂

       
      • bursucel

        12 Iulie 2013 at 12:47

        Zi frumoasă și ție, Adeena!🙂

        Tot cu drag,
        Bursucel

         
  58. reocochran

    12 Iulie 2013 at 12:25

    The photograph is so special! I love photos of people which show their character and their kindness. This woman shows love and endearing qualities.

     
    • Adeena

      12 Iulie 2013 at 12:33

      Thank you very much, you are so kind. In the pictures is my grandmother she is 88 years old, and she is a very good person, i love her very much.
      Thank you again for the visit and comment.
      Wish u a wonderful day!
      Warm Regards: Adeena🙂

       
      • reocochran

        13 Iulie 2013 at 16:23

        I think you are very blessed to have her still. I love my Mom and am blessed that she will be 85 this year. I am so glad that you show how much you love her and visit her!

         
  59. Sous nos Couettes

    30 Iulie 2013 at 23:36

    Thanks for liking „Sous nos Couettes” : http://sousnoscouettes.com/. We’re now following your blog.

    We do also have an English version called „Tails from Paris” : http://tailsfromparis.wordpress.com/.

    Thanks for sharing if you enjoy it …

    Best from Paris, France😉

    Alix, Roxane & their bald, bold & funny (at least he pretends to …) Dad

     
  60. joseyphina

    17 August 2013 at 23:11

    Lovely post, Adeena. And thanks for passing by my blog and liking a post. really appreciate it.🙂

     
    • Adeena

      17 August 2013 at 23:14

      Thank you too Joseyphina.
      Best wishes and warm regards! 🙂

       
  61. andrea

    19 August 2013 at 16:39

    For you:
    This is a paperback book.
    Very pleasant, the title said:
    Head up particularly comforting.
    Quote:
    Patience is the sister of hope and the mother of serenity.
    Or:
    Starlight is reflected only in a quiet pond.
    Sincerely Andrea and many hugs.

    http://andreasch45.WordPress.com/2013/02/26/eintaschentuch-IM-Buch/

     
  62. The Persecution of Mildred Dunlap

    20 August 2013 at 17:47

    I don’t understand the words but like the photo a lot and wanted to say hello. Paulette🙂

     
    • Adeena

      21 August 2013 at 00:11

      Thank you very much.In this photo is my grandmother and this is a poem for her.
      Warm regards: Adeena 🙂

       
  63. JK Bevill - Lost Creek Publishing

    2 Septembrie 2013 at 15:24

    Rosy Cheeks.

     
    • Adeena

      2 Septembrie 2013 at 15:29

      I’m afraid I do not understand, sorry… 🙂

       
  64. seeker

    5 Septembrie 2013 at 06:57

    I really like this using the Bing translator. Do you mind if I share this credit to you?

     
    • Adeena

      18 Septembrie 2013 at 14:02

      Thank you. Of course you can share, if you sfecify the source, then there is no problem.
      Have a nice day!

      Adeena 🙂

       
  65. peregrinprinlume

    15 Septembrie 2013 at 10:47

    Superbe versuri. Ai trezit in sufletul meu amintiri placute. Ele imi aduc aminte si de bunica mea care m-a crescut, m-a invatat multe si a avut grija de mine. O zi buna sa ai.

     
    • Adeena

      18 Septembrie 2013 at 13:58

      Multumesc Tony, ma bucur nespus ca iti place si am trezit amintiri frumoase prin versurile mele.
      O zi absolut minunata si tie!
      Adeena🙂

       
  66. tkmorin

    19 Septembrie 2013 at 00:34

    🙂

     
  67. sakuraandme

    10 Octombrie 2013 at 11:27

    Hi and thanks for stopping by my blog and the like. What an interesting photo. Hope you had a great day, Hugs from Oz, Paula xxxx

     
    • Adeena

      10 Octombrie 2013 at 11:32

      Thank you too, Paula.
      In this photo is my grandmother, thank’s for liking.
      Wish you a wonderful day with hapiness.
      Warm Regards!
      Adeena 🙂

       
      • sakuraandme

        10 Octombrie 2013 at 12:02

        Well, what a lovely smiley lady. It made me wonder what she was thinking about! Loved it! Hugs xxxx

         
  68. carmen

    13 Octombrie 2013 at 16:02

    Superbe, dar ai adevarate sunt versurile tale. Au trezit in inima mea amintiri frumoase. Este adevarat ca cei batrani spun vorbe intelepte atunci cand ne vorbesc despre calea vietii. Intotdeauna avem ce invata de la ei.

     
  69. KOH 

    19 Octombrie 2013 at 14:20

    Este un portret mare ~Îmi place

     
    • Adeena

      19 Octombrie 2013 at 16:43

      Thank you so much, she’s my grandmother. 🙂
      Have a beautiful day! 🙂

       
  70. Constantin-Bogdan Feştilă

    22 Octombrie 2013 at 19:59

    Minunat!

     
  71. damemiracle

    27 Octombrie 2013 at 22:19

    J’ai perdu mes deux grands-mères très jeune, alors votre texte me touche beaucoup, merci.
    Mes amitiés🙂

     
    • Adeena

      28 Octombrie 2013 at 12:58

      Merci beaucoup, je suis contente que tu aimes mon poeme.
      Une belle journée!
      Adeena 🙂

       
  72. Jean-Paul Cerny

    20 Noiembrie 2013 at 16:36

    very good post🙂

     
  73. halfeatenmind

    7 Decembrie 2013 at 23:19

    Hi Adeena,
    Thank you for your like and visit on my article on Mother’s Christmas Decorations.

    Vijay
    – HalfEatenMind

     
  74. Anonim

    7 Martie 2014 at 20:36

    E o poezie tare frumoasa
    Crd ca e scrisa din suflete!

     
  75. nataliescarberry

    6 Mai 2014 at 05:10

    Thank you for visiting my blog today. I’m glad you enjoyed my post and hope you will come again some time. Blessings, Natalie 🙂

     
    • Adeena

      6 Mai 2014 at 11:03

      It was my pleasure, Natalie. Thank you too. Have a wonderful day!

      Adeena🙂

       
  76. nataliescarberry

    7 Mai 2014 at 03:56

    Thanks for the visit to my blog again today. I’m glad you enjoyed my post. I so wish I could read your posts! Blessings, Natalie 🙂

     
  77. nataliescarberry

    19 Mai 2014 at 05:47

    Thanks for visiting my blog again. I do wish I could read your poetry, but I don’t know what language this is. If I did I could use Google Translate to read it. Blessings, Natalie 🙂

     
  78. nataliescarberry

    21 Iulie 2014 at 01:18

    Again thank you for the visit and like on my blog. Blessings, Natalie 🙂

     
    • Adeena

      21 Iulie 2014 at 15:39

      Welcome, Natalie, it’s my pleasure🙂

       
  79. ernstblumenstein

    7 August 2014 at 19:22

    ein poetisches Gedicht über deine Grossmutter. Ja, ältere Menschen haben viel Erfahrung über das Leben und sind weise, schade ist nur, dass in der heutigen Zeit die jungen Menschen vor lauter „Technik” keine Zeit mehr finden mit den Aelteren zu sprechen.
    Liebe Grüsse zu dir Adeena. 🙂 Ernst

     
  80. Tanveer Rauf

    4 Noiembrie 2014 at 13:22

    Thank you Adeena for writing about your grandma. so good to read. nobody remembers grandparents. you did a good job. thank you

     
    • Adeena

      4 Noiembrie 2014 at 13:41

      Thank you too for your appreciate and your beautiful words. I think all grandparents deserve all the best. I love my grandma very much, she is kind and so good.
      Wish you a wonderful day and God bless you!

      Adeena 🙂

       
  81. marina

    26 Iulie 2016 at 14:07

    O iubesc pe bunica mea
    Nimic nu e ca o bunica

     

Lasă un răspuns

 
